Yenilikçi fikirleri ve etkileyici kampanyaları görmeye bayılıyorum. BIC’in 75. yılı için hazırlanan bu kampanya, yaratıcılık ve teknolojinin dengeli bir şekilde nasıl kullanılabileceğini muhteşem biçimde ortaya koyuyor. Kampanyada, Shakespeare’in gerçek el yazısı, yapay zekâ tarafından analiz ediliyor ve tek bir BIC kalemiyle Romeo ve Juliet yeniden yazılıyor.

Sonuç: 212 sayfalık kusursuz bir metin ve 3 kilometrelik etkileyici bir dayanıklılık testi. Bu kampanyada beni asıl etkileyen şey; teknolojiyi, yaratıcılığın önüne geçmeden, insan dokunuşunu öne çıkararak kullanmaları oldu. Tam da savunduğum gibi teknoloji yaratıcılığı destekler, asla yerine geçmez. VML Brazil ekibini bu cesur ve yaratıcı yaklaşım için tebrik ediyorum.

 

Kategoriler:

Reklam ve Marka,